2010. szeptember 6., hétfő

Emmy beforeparty Doktorhouse.hu

Emmy beforeparty Doktorhouse.hu

2010. 09. 05. vasárnap, 15:48 :: Publikálta: Ági (agig112)
Kategória: cikk, kép :: 2 hozzászólás

Ha van afterparty egy esemény után, akkor van beforeparty is az esemény előtt. Főleg, ha az az esemény az Emmy-átadó. Ahogy afterből is annyi van, ahány produkciós cég meg újság meg gazdag producer létezik, így az Emmyt megelőző nap sem marad választék nélkül az, aki ilyen körökben mozog (hogy mondjuk jelölik Emmy-díjra vagy ilyesmi).
Lisa Edelstein (Dr. Cuddy) és Hugh Laurie (Dr. House) ott volt Jeffrey Katzenberg – a DreamWorks egyik feje – “The Evening Before” (“egy éjszakával előtte”) partyján Century Cityben majd pedig Hugh átment (de lehet, hogy Lisa is) a 600 méterrel arrébb lévő NBC/Universal bulijába a Spago nevű étterembe, Beverly Hillsben.
Az alábbi Piers Morgan-beszámolóból ill. képről megtudhatjuk, hogy hogyan szórakoztak.
Miközben újratöltöttem a martinimet a bárnál, megláttam Lisa Edelsteint – aki Lisa Cuddyt, a kórházi igazgatót játssza a “House”-ban.
Elképesztően elbűvölően nézett ki. “A nejem örülni fog, hogy találkoztunk – mondtam – mindketten hatalmas rajongók vagyunk.”
“De jó, ő hol van?”
“Otthon, Londonban.”
“Akkor csináljunk egy fotót…” – mosolygott és olyan arca volt, mint aki valami rosszra készül.
Bulvárújságíróként – ami korábban voltam – természetesen valami kifogással elsétáltam volna. Még szerencse, hogy nincsenek többé ilyen határaim. Elküldtem a fotót Celiának.
“Bárcsak Hugh Laurie is láthatná ezt” – nevettem.
“Ismeri őt?” – mondta erre.
“Természetesen. Mindketten britek vagyunk. Ismerjük egymást. Meg fog őrülni, mikor ezt meglátja.”
Nemsokkal ezután átmentem a szintúgy csillogó NBC-partyba pár utcával arrébb. És ott volt – minő egybeesés – Hugh Laurie.
“Á, Hugh, nagyszerű időzítés.”
“Ó igen” – felelte gyanakvóan. – “De miért?”
“Van valami a telefonomon, ami tönkre fogja tenni az estédet.”
“Mi az?” – mondta grimaszolva.
“Nézd meg!” – megmutattam neki a fotót.
“Ki a nő?”
“Nézd meg közelebbről.”
Erősen hunyorított a sápadt fény miatt.
“Csak nem?”
“De igen.”
“Te k*csög, Morgan!”
Hugh Laurie és Mariska Hargitay a Spagóban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése