2010. szeptember 13., hétfő

Hugh a Jay Leno Show-ban Doktorhouse.hu

Hugh a Jay Leno Show-ban

2010. 09. 11. szombat, 23:52 :: Publikálta: Ági (agig112)
Kategória: kép, videóinterjú :: 2 hozzászólás

Feliratot sajnos nem tudok szolgáltatni mellé (reméljük majd érkezik az is), de a lényeges részeket azért összefoglaltam magyarul. Videó és fotók:

Az elején:
Jay Leno: Jól vagy?
Emma Stone: Jól, de beszélnem kell Hugh-val, mert baromira fáj a hátam.
Jay: Emma, ő nem igazi orvos.
Emma: Ne hülyéskedj!
Jay: Figyelj csak! *benyit Hugh öltözőjébe* Hugh?
Hugh: Mi a probléma? *szív dobog a kezében*
*bejátszás a 7×02-ből*
Hught a bejövetelekor hatalmas üdvrivalgást kap, erre Jay: “Hihetetlen, általában csak halott hírességek kapnak ekkora tapsot!”
Jay: Milyen volt a nyár?
Hugh: Jó, és számomra még mindig nyár van. Egy angol számára a napsütés nyarat jelent. Mert… nálunk a nyár idén egy csütörtöki napra esett, azt hiszem. *elgondolkodó fej* Egy 100 Wattos körte mellett is leégek.
Aztán Hugh beszél arról, hogy a nyáron filmet forgatott (“The Oranges”), majd elzarándokolt New Orleansba. Aztán vett egy kocsit – 1966-os Ford Galaxy-t. “Nekem is olyanom van” – mondta erre Jay. “Ennek mennyi esélye van?” – Hugh. “Valószínűleg eltérő okok miatt vettünk ilyen autót. Te szerintem azért, mert csóró vagy” – mondja Jay, de Hugh elárulja, hogy “gyerekkorom óta szerettem ezt a kocsit, és még akkoriban megtudtam, hogy ezt a fajtát akkor kezdték el gyártani, mikor születtem, 1959-ben. Amit én vettem, annak a formája kicsit másmilyen, mint a kezdeti széria volt, dehát az én formám is kicsit másmilyen, mint akkor volt. Szóval ez stílusosnak tűnt. Gyönyörűséges, tűzoltópiros. Texasban vettem.” Aztán mesél Texasról, pontosabban Austin városáról. “Ha bemondod a nevemet, akkor kapsz ingyen egy sertésbordát” – Jay. “Hú, ezt fel kell írnom valahova” – Hugh. New Orleans-ről azt mondja, hogy “felülmúlta az elképzeléseimet, még a szaga is olyan volt, amilyennek lennie kellett.”
Aztán a kajákról beszélgetnek, merthogy New Orleansban jó a kaja, és Hugh azt mondja, hogy neki az a jó étel, amiből sok van, mindegy mi az. Ha csak egy kis falatot raknak a tányérra, azt utálja, az rossz kaja. “Az szánalmas.”
“Ha lennének hozzá idegeim, beneveznék egy olyan evőversenyre. Az osztrigaevő versenyt nem tudnám megcsinálni, de a hotdogot bevállalnám.”
Jay: Mit választanál utolsó vacsorának?
House: Pásztor pitét. Ilyen nagy lenne. *széttárja a karját*
Jay: Egy valódi pásztorból?
Hugh: Valószínűleg egy valódi pásztorból csinálnák – aki szintén a büntetését tölti valami szörnyű tett miatt.
“Zenélsz is. Citerázol?” – Jay.
“Igen, citerázom” – Hugh.
Aztán még elmondja, hogy a blues lemezének nagyrészét Kaliforniában veszik fel, de New Orleansba is mennek majd. Jövő év elején adják ki. Elmeséli, hogy a héten Dr. Johnnal – blues/pop/jazz zenész – volt a stúdióban. “Akkor neki játszottam a zongorán, mert bármi, amit a zongoráról tudok – és az nem sok – azt tőle tanultam.”
Azután mesél a Cambridge Footlights-ról – “Az egy előző életem volt.” És megtudtuk, hogy ő volt a társulat választott elnöke – “az egyetlen választás volt, amit megnyertem.”
“És még ki volt benne?” “Egy fiatal kollégám, akit Stephen Frynak hívnak… és Emma Thompson is.”
“Ti ketten valaha egy pár voltatok, nem?” “Egy pár voltunk egy bizonyos ideig. Valószínűleg – így visszanézve – nyolc napig tarthatott, de 20 évesen az egy örökkévalóságnak tűnik.” “Olyan korban az egy hosszútávú kapcsolatnak számít.” “Valóban.”
Aztán megmutatnak egy rövid vicces jelenetet (8:44-től) Hughval és Stephennel, amiben Hugh halandzsázik össze-vissza, erre Stephen annyit mond, hogy “Ez egy nagy baromság, és ezt te is tudod.”
Jay gratulál a “Doktor House” 7. évadához (nagy taps, hurrá). “Mint a pszichológusod, kérdem: el tudod hinni, hogy sikeres a sorozat?” “Csak vonakodva. Igen, azt hiszem el kell fogadnom, hogy a hetes egy vízválasztó. De emlékszem, hogy volt egy képregény a New Yorker magazinban: egy fickó esik le egy magas épületről és minden emeleten azt hallja, ahogy mondják, hogy ‘Eddig jó!’ és valahogy így érzek én is. Úgy érzem, hogy percek múlva bekövetkezik egy végzetes tragédia.”
Jay erre, leszűrvén a lényeget, csak ennyit mond: “Mi a jó egy vízválasztóban? Nem igazán értem, mit jelent.”
“Egy mérettel kisebb, mint egy egy vízparti ház” – feleli Hugh. [a "shed" pajtát, viskót is jelent, ezért találó Hugh meghatározása]
Aztán (10:12-nél) a bohócos promóképet mutatják, és Jay egy szociopata sorozatgyilkoshoz hasonlítja Hugh-t a kép alapján. – “Miért pont egy hátborzongató bohóc lettél?” “Hogy felidegesítselek” – mondja Hugh. – “Hogy provokatívak legyünk… Szerintem van egyfajta bohócos tulajdonsága House-nak: a vidám felszín alatt melankóliát találunk.” “Miért nem mondod, hogy ‘vízválasztó’? Az alatt bármit lehet érteni.”
“Azt hallottam a kulisszák mögött dolgozó emberkéktől – mert megvannak a kapcsolataim -, hogy az évadnyitóban lesz egy erotikus szexjelenet. A fura arckifejezésedből látom, hogy ez így igaz.” “Ez… ezt most hallom először” – erre Hugh. – “Nem, nem újdonság. Valóban csináltunk egy… fizikai… ppss… egyesülést… az elején.”
“Az egyesülés végén volt vízválasztó?” – Jay.
“Köszönöm! Beletaláltál. Nem… ez csak munka. Ez kemény munka.” – Hugh.
“Ezt úgy mondtad, mintha a nejeddel beszélnél.” – Jay.
Aztán mutatnak egy állóképet (11:48-tól), amire Hugh annyit mond, hogy “Egy laptop van csak rajtam.” “A laptop helyzetéből látom, hogy nem vagy túl izgatott amiatt, amit a képernyőn látsz.” “Csak azt szeretném, hogy tudd, hogy az ott egy 17 colos… gép” – erre Hugh. “Ami azt illeti, ha közelebbről megnézzük, látszik, hogy az csak egy iPhone.”
Aztán még a videóban a műsor azon részeit láthatjuk, amikor Hugh is látszik Emma Stone mellett, akit Jay úgy fogad, hogy “Nagyon jól nézel ki, ez nagy váltás az első vendéghez.” Erre Emma annyit mond Jay-nek, hogy “Na ne már!”, majd Hugh-nak: “Nagyon helyesen néz ki ma este.” “Ó, elég legyen! Nagyon kedves” – Hugh.

Nem saját forrás : Doktorhose.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése