2010. szeptember 3., péntek

Olivia Wilde az “Absolutely Me” arca Doktorhouse.hu

Olivia Wilde az “Absolutely Me” arca Doktorhouse.hu

2010. 09. 01. szerda, 21:55 :: Publikálta: Ági (agig112)
Kategória: hirdetés, videóinterjú :: Nincs hozzászólás

Egy évvel ezelőtt Olivia Wilde (Tizenhárom) az Escada divatház “Desire Me” (“Kívánj engem”, videók és képek itt) nevű parfümjéhez adta az arcát. Idén az “Absolutely Me” (“Teljesen én/engem”) nevűt dobták a piacra, melyhez szintén forgattak egy reklámfilmet.
A forgatáson készült videóinterjú fordítással a folytatásban.

Olivia Wilde: A kulisszák mögött – exkluzív interjú, “Absolutely Me”-forgatás, Prága
Olivia Wilde vagyok és most forgatjuk az új Escada parfüm, az “Absolutely Me” reklámját.
» Milyen újra az Escadával dolgozni?
Nagyon örültem, mikor visszahívtak az Escadához. Nagyon élveztem múlt évben is, jó volt a forgatás meg a “Desire Me”-kampány Párizsban… Nagyon jó móka volt és csodásan sült el az egész. Szóval nagyon izgatott lettem, mikor hallottam, hogy vissza kell jönnöm, ráadásul ezúttal Prágába – ami nagyszerű – leforgatni ezt az új reklámfilmet. Ami szerintem übereli a “Desire Me”-reklámot. Mert a rendezőnk, Brad Fork létre tudott hozni egy szexi és érdekes filmet, ami manapság ritkaság.
» A “Desire Me” nagy sikert aratott. Hogy tetszett a reklámfilmje?
Lenyűgözött. Szerintem gyönyörű volt. Nagyon izgatott voltam, hogy milyen lesz. Valaki elküldte nekem emailen, interneten azzal, hogy “Ez tök jó, mikor forgattad? Ez olyan szép!” Ez akkor volt, mikor piacra dobták a “Desire Me”-t, és akkor láttam először a filmet. Aztán persze az Escada is elküldte nekem, hivatalosan megmutatta, hogy mit forgattunk. És annyira büszke voltam. És úgy tűnt, az embereknek nagyon tetszett, és nagyon szexin volt megcsinálva.
» Mi a véleménye az új illatról?
Az “Absolutely Me” másmilyen: egy fiatalosabb, csillogóbb és viccesebb illat. És már alig várom, hogy kipróbáljam és megtudjam, milyen hatással van a kedvemre. Mert ezt teszik a parfümök. Nagyon érzékeny vagyok az illatokra és a munkám során is használok parfümöt. Minden szerephez másikat. És szerintem attól függően, hogy milyet használsz, máshogy jönnek ki az érzelmek. Szóval… ezt nagyon komolyan veszem. Ahogy egy csomó más ember is. És a “Desire Me”-nek nagy sikere volt. Szóval remélem, az “Absolutely Me”-nek is az lesz.
» A reklámfilm egy szupermenő partyban játszódik. Mitől jó egy buli?
Szerintem, egy party számomra az emberektől olyan, amilyen. Az ott lévő emberek és az általuk táplált energia a lényeg. És, ha olyan buliban vagy, ahol a résztvevők teljes mértékben elégedettek önmagukkal és tök spontánok, viccesek és szeretnek táncolni. És nem magukba fordulnak, akik csak a sarokban állnak a koktéljaikkal, és félnek attól, hogy bármi spontánt vagy szokatlant, mert akkor ez azt jelenti, hogy unalmas a party. Az olyan bulikat szeretem, ahol olyan emberek vannak, akik szeretnek kimozdulni és szórakozni, mert ezt érezni lehet körülöttük. És a reklámban lévő buli is ilyen volt. Egy olyan buli, ahol az emberek leugrálnak az erkélyről. Szóval az ilyen partykat szeretem.
» A reklámban bodysurfölsz. Csináltad már ezelőtt?
Még soha nem bodysurföltem. Soha. Mindig is féltem tőle – és szerintem még most is. *nevet* De nagy élmény, az biztos. Mi úgy csináljuk a forgatáson, hogy egy tálcán fekszem, ami a testem alakjára van tervezve. Szóval így tudok lebegni a tömeg fölött. Ami tök jó móka, de fura is. Megnéztem a felvételt és tényleg úgy néz ki, mintha a tömeg tartana engem maga fölé. És a statiszták és táncosok nagyszerűek. Nagyon lelkesek és jól elvannak. Szóval nagyon könnyen érezhetem azt, hogy bodysurfölök, mert akárhova nézek magam körül, mindenki tombol, hogy “Jeee!”… Szóval nagyszerű. Nagyon sok energiát árasztanak. Ezért lesz olyan jó a reklámfilm, mert meglesz az a vad party-érzés.
» Sokan csodálnak a stílusod miatt. A divat milyen szerepet tölt be az életedben?
Szerintem a divat nagyszerű módja az önkifejezésnek. Szerintem jó módja az identitásoddal kapcsolatos kísérletezéseknek. Imádok kockázatot vállalni az öltözködésemmel, és szeretem jól érezni magam a divatozásban. Szerintem arra is kéne szolgáljon a divat, hogy jól szórakozz, miközben kifejezed magad.
Szóval az a nagyszerű ebben a parfümben, hogy az Escada illata, amelynek nagyszerű érzéke van a divathoz. Szóval ezeknek a reklámoknak a forgatása közben gyönyörű Escada-ruhákat hordhatok. És ez is egy olyan – ezt használjuk az “Absolutely Me”-hez és nagyszerű volt a “Desire Me”-s ruha is.
» Mit gondol az üveg designjáról?
Szerintem nagyon király, és visszatükrözi a fiatalosabb, frissebb és mókásabb érzést. Szóval szerintem nagyszerű munkát végeztek ismét.

Ha megjött volna a kedved valamelyik illathoz, akkor Magyarországon itt találod:
ESCADA BOLT
1051 Budapest, Dorottya utca 3.
Tel: +36 1 266 9662
Fax: +36 1 266 9661
Hé-Pé: 10-19h
Szo-Va: 11-18h
Ingyenes termékminta igénylése
Fordítás:
Próbáld ki ingyen az Absolutely Me-t!
A készlet erejéig. Az adatait harmadik fél számára nem adjuk ki. Csak 18 éven felüli személy kérhet ingyenes mintát. Szállítás: 4 hét. Egy minta kérése megengedett háztartásonként.
Megszólítás: Úr, Asszony, Kisasszony
Keresztnév:
Vezetéknév:
Születési idő: nem kötelező kitölteni
E-Mail:
Cím (első sor): pl. Kis utca 3.
Cím (második sor, emelet, ajtó stb.):
Irányítószám: pl. 1234
Város:
Ország: Hungary
Állam: nem kell kitölteni
(be kell pipálni) Megerősítem, hogy elmúltam 18 éves és elolvastam és elfogadtam az Általános feltételeket.
(nem muszáj bepipálni) Kérek hírlevelet az Escada illatokról, felmérésekről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése