2010. szeptember 6., hétfő

Fox őszi promó Doktorhouse.hu

Fox őszi promó Doktorhouse.hu

2010. 09. 05. vasárnap, 16:33 :: Publikálta: Ági (agig112)
Kategória: promó :: 1 hozzászólás

A Fox minden visszatérő/új sorozatához készít egy olyan előzetest, amely előtt egy másik sorozat szereplői mondanak pár szót a történetbeli helyzetről. A “Doktor House”-hoz a “Dr. Csont” két színésze fűz pár mondatot pár még nem látott (más sorozatokból is vett) promó vágókép után, és a végén pedig bejátsszák (nagyjából) a #8-as promót.
Videó és fordítás a folytatásban.
1:24-nél Hughból bevágtak egy új kameraállású képet a jelenetbe (nyilván eredetileg így volt, csak az epizódból kivágták és most az eredeti verzió akadt a kezükbe). Illetve a végén szintén új nézőpontból mutatják az eseményeket.

FOX ŐSZI BETEKINTŐ 2010
HÁZIGAZDÁK: A “DR. CSONT” SZEREPLŐI
HÉTFŐ: HOUSE (20h) és LONE STAR (21h)
TJ Thyne: A hétfők vadonatúj “House”-epizódokkal kezdik a hetet.
Michaela Conlin: Emlékszel az előző évad végére?
TJ: Igen. Végre összejöttek!
Michaela: És ezúttal nem hallucináció volt.
TJ: Vagy mégis?
Michaela: Nem. Ahogy mondtam, nem az volt.
TJ: *bólogat*
House: Kényelmetlenül érzed magad körülöttem.
Cuddy: Nem.
House: Azt hittem, hogy a szexuális feszültség miatt.
Cuddy: Nem volt szexuális feszültség.
House: Volt feszültség és… kicsit viccesen érzem magamat, szóval…
A kezdetektől fogva…
Cuddy: Leállítom a kezelést.
House: Ő az én betegem!
Cuddy: Ez az én kórházam!
…bonyolult volt köztük a kapcsolat…
Cuddy: Félsz boldognak lenni.
House: Mit érdekel téged, hogy boldog vagyok-e?
De mindig is volt valami House és Cuddy között…
Cuddy: Jó éjt, House!
House: Mi van rajtad?
Cuddy: Jó éjt, House!
Wilson: Hívd randira!
House: Ő nem csak egy lotyó a bárból… Ő a lotyó, akinek dolgozom.
Cuddy: Csak azt akarom, hogy barátok legyünk.
House: Vicces. Ez az utolsó dolog, amit szeretnék [hogy legyünk].
Ősszel…
Cuddy: Az új házamban vagyok, az új vőlegényemmel, és csak rád tudok gondolni.
…készüljenek fel a komplikációkra!
Cuddy: Szeretlek! Bárcsak ne így lenne. De nem tudok tenni ellene.
(Köszi Vikinek!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése