2010. augusztus 17., kedd

7. évad promó #8

7. évad promó #8


A legújabb előzetes – egy bizonyos téma köré felépítve. A videóban részleteket láthatunk az 1., 3. (?), 5., 6., és 7. évadból (új jelenet)!
Frissítés: Beraktam a teljes (több mint egy perces) videót, fordítással:

House: Kényelmetlenül érzed magad körülöttem.
Cuddy: Nem.
House: Azt hittem, hogy a szexuális feszültség miatt.
Cuddy: Nem volt szexuális feszültség.
House: Volt feszültség és… kicsit viccesen érzem magamat, szóval…
A kezdetektől fogva…
Cuddy: Leállítom a kezelést.
House: Ő az én betegem!
Cuddy: Ez az én kórházam!
…bonyolult volt köztük a kapcsolat…
Cuddy: Félsz boldognak lenni.
House: Mit érdekel téged, hogy boldog vagyok-e?
De mindig is volt valami House és Cuddy között…
Cuddy: Jó éjt, House!
House: Mi van rajtad?
Cuddy: Jó éjt, House!
House: Jó éjt, Cuddy!
Wilson: Hívd randira!
House: Ő nem csak egy lotyó a bárból… Ő a lotyó, akinek dolgozom.
Cuddy: Most már anya vagyok. Olyan férfira van szükségem, akire minden nap számíthatok. És House soha sem volt ilyen.
Cuddy: Csak azt akarom, hogy barátok legyünk.
House: Vicces. Ez az utolsó dolog, amit szeretnék [hogy legyünk].
Ősszel…
Cuddy: Az új házamban vagyok, az új vőlegényemmel, és csak rád tudok gondolni.
…készüljenek fel a komplikációkra!
Cuddy: Szeretlek! Bárcsak ne így lenne. De nem tudok tenni ellene.
Doktor House: az évadpremier hétfőn, szeptember 20-án a Fox-on!
(Köszi a linket dórinak!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése