2010. augusztus 20., péntek

Lisa Edelstein a Lopez Tonight showban

Lisa Edelstein a Lopez Tonight showban

2010. 08. 19. csütörtök, 16:22 :: Publikálta: Ági (agig112)
Kategória: videóinterjú :: 2 hozzászólás

A Lopez Tonight (~Lopez ma este) egy talkshow Amerikában – mint itthon a Fábry Showder, csak kicsit nagyobb nevekkel, akik többször jutnak szóhoz, mint a házigazda.
Videó és fordítása a folytatásban (az eleje nem SPOILERES, csak 5:40-től beszélnek a 7. évadról).

» 2009-ben a következő vendégünk sorozata a legnépszerűbb lett a világon. Több mint 65 országban adják a tévében. Fogadják sok szeretettel a “Doktor House” szereplőjét: a gyönyőrű és tehetséges Lisa Edelsteint!
*taps, éljenzés, zene: “Brick House”*
» [Lisának, rá mutatva:] Ez… ez [a ruha] fantasztikusan néz ki. Hát nem dögös?
*Lisa nevet*
» Az, hogy mandulát eszel, kifizetődni látszik.
Nagyon szépen köszönöm. Igen. Sült csirke: nem. Mandulák: igen.
» Igen, ez a sok rossz cucc: rántott sajt… Mennyi mandulát ettél eddig?
Egy egész zacskónyi mandulám volt. Merész. Merész voltam. Nem féltem semmitől.
» Beszélhetünk a “House”-ról? Valóban a legnépszerűbb sorozat a világon.
Én szeretem úgy mondani, hogy: ezen a bolygón.
» Ezen a bolygón! Utazgattál, hogy promótáld a sorozatot?
Utazgattam a promóció miatt, és aztán amiatt is, hogy világot lássak. Imádok utazni.
» Igazán? Melyik az a hely, amit a legkevésbé szeretsz?
Hmm. Las Vegas. Nem vagyok egy Vegas-típus.
» *nevet* Nem?
Nem. Nagyon elszomorító hely. Az all-you-can-eat [annyit eszel, amennyi beléd fér] étkezdék nagyon elszomorítanak. A légkondi, az oxigén, a sok lámpa… Ha akár öt centet is elköltök valamire, úgy érzem beszippantottak. Beszippantottak!
» És mi a kedvenc helyed?
Ömm… mindig más a kedvenc. Mindenfelé utazgattam Ázsiában meg Európában… Mármint nem utaztam be egész Ázsiát – most kezdem igazán beutazni Ázsiát. Mindig nagyon jól érzem ott magam… Igen… és szerte Európában és Dél-Amerikában, a dzsungelben.
» Igen, ez vicces, mert mondták nekem, hogy voltál Thaiföldön.
Voltam Thaiföldön… nem a mostani forgatási-szünetben, hanem a múltéviben. Akkor ott thai-újév volt.
» Az jó?
Hatalmas tömegek vonulnak ki az utcára. A második estén is – a thai-újév pár napig tart. Épp akkor lett vége a kijárási tilalomnak, szóval mindenki kiszabadult az utcára, hogy az újévet ünnepelje. Több millió ember jelent meg az utcákon, és vízzel locsolták egymást, meg fehér pasztával. Bárki, amint kilépett az utcára, abban a pillanatban vizes és pasztás lett. Elég elsöprő hatással van az emberre.
» Ez egy hagyomány?
Ez egy hagyomány, igen.
» Itt van egy kép, amin tele van az arcod pasztával. Ezt rád dobálták?
Nem. Szó szerint odajönnek és rád kenik.
» Bangkok a piroslámpás negyedéről ismert – ezen a héten ez a téma már többször előjött.
Igazán?
» Voltál a piroslámpás negyedben?
Ó, igen. Mert az a tömeg annyira sok volt nekem, hogy a fickó, aki az idegenvezetőm volt, átvitt a tömegen, és… alapjában véve a transzi-negyedben kötöttem ki. És… akkoriban esett össze a gazdaság, szóval nem volt ott nagy turizmus, szóval a piroslámpás negyednek nem ment valami jól. Szóval még a transzi-negyedben is szó szerint be akartak húzni bárokba, hogy dolgozzam nekik. *nevet* Én meg azt gondoltam, hogyha fizetnek érte, akkor tök mindegy, ki… hogy ki a munkaadó.
» Csak ez alkalommal voltál a piroslámpás negyedben?
Nem. Voltam jó pár piroslámpás negyedben. *nevet* Gyerekként voltak fura álmaim arról, hogy prosti vagyok egy kirakatban. Ez így igaz.
» Tényleg?
Igen.
Öm… szóval így lettem színésznő.
De… igen, szóval… mindig is lenyűgöztek ezek a helyek. És mindig elszomorított, de emellett le is nyűgözött az, hogy a különböző országokban milyen volt a város legsötétebb utcája. Szóval… voltam a hamburgi piroslámpás negyedben – ami rossz ötlet volt. És még… Tokióban is voltam. Tokióban nagyon vicces volt – ahol szintén egy transzi-bárban kötöttem ki az egyik barátommal, Michaellal. És nem volt túl jó a hajam aznap, mert rossz volt az időjárás. És felvettem Michael kalapját és… nagyon kimerült voltam, mert akkor érkeztem meg Thaiföldről.
Szóval nagyon fáradt voltam, és ott néztük azt a hihetetlen zenei performanszot: táncoltak és énekeltek… tényleg lenyűgöző volt. És próbáltuk kitalálni, hogy valójában ki a férfi és ki a nő az előadók közül, mert mindannyian nőnek voltak öltözve. És végül fele-fele arányra jutottunk. A végén meg rájöttünk, hogy mindannyian férfiak voltak. Mármint transzszexuálisak voltak, nem férfiak. A többségük valószínűleg már átesett a [nővé változtató] operáción is.
És a végén a lányok körbementek és mindenkinek odaköszöntek, megköszönték, hogy eljöttünk az előadásra. De mindannyian csak japánul beszéltek. És mi az egyik barátunkkal, Jake Edelsteinnel – nem rokonom – voltunk, és ő beszél japánul. És ő odajött, és rám mondta, hogy “Ez a lány nagyon szép”, és a japánok is mondták, hogy “Nagyon szép vagy”. És én – fáradtan és kalappal a fejemen – azt mondtam, hogy “Köszönöm” [rekedten] – mert nem tudtam beszélni. Erre ők meg nevettek, mert rájöttek, hogy azt gondolták, nő vagyok, és majdnem végig el tudtam velük ezt hitetni. Szóval az éjszaka hátralevő részében azt gondolták, hogy én vagyok a legviccesebb transzi, akivel valaha találkoztak.
» Ez jó.
/innentől SPOILERES/
» Szóval, az anyukád látta azt a fotót – amin azt hiszem épp forgattok, ugye? És mérges lett, miután meglátta azt a képet. Nézzük csak!
*felvillan a kép*
Óh. *nevet* Igen, az anyukám…
» Mit csináltok ezen a képen?
Hát… nyilván itt épp forgatunk… ezt a pokrócról lehet látni, ami a kényelmünk miatt volt ott. Meg ott van a kötél, ami a világítás miatt volt ott. De… a lényeg, hogy forgattunk a parton. És a rákövetkező a hétvégén elmentem Hawaii-ra. És az anyukám… mármint valaki, aki ismeri az anyukámat, látta ezt a fotót és felhívta őt, mondván, hogy: van egy fotó Lisáról és Hughról, amint csókolóznak egy tengerparton. Erre az anyám felhívott – üzenetet hagyott nekem -, hogy “Csak, hogy tudd, van egy fotó rólad és Hughról Hawaii-n… és most lebuktatok!” *bostoni/New York-i vagy hasonló akcentussal*
És az volt az egészben a legviccesebb, hogy nem tudtam, hogy amiatt rágott be, hogy megcsókoltam Hugh-t, aki egy házas ember vagy, hogy nem tőlem tudta meg.
» Szerintem azért, mert nem tőled tudta meg.
Szerintem is! Fájt neki. Emiatt csalódott.
» Szóval… a “Doktor House”-ban összejöttök?
Igen… igen… igen.
*éljenzés*
» Ez jó. Szerinted ez milyen hatással lesz a sorozatra?
Hát, ez érdekes, mert minden dolog, ami előjöhet azzal kapcsolatban, hogy ez vajon milyen hatással lesz a sorozatra, meg a karakterekre… minden ilyen dolog előjön a sorozat történetében: a két karakter életében, a Princeton-Plainsboróban. Szóval ott is ugyanezekkel a problémákkal foglalkoznak: hogy a kórház életében milyen változást hoz ez; hogy hogyan irányítsam őt, hogyha közben együtt járunk… Minden ilyesmi. Szóval David Shore (író, producer) nagyon gyönyörűen oldja meg ezt a dolgot. És… tudod, két elcseszett lélekről van szó, és most is ugyanannyira elcseszettek, mint valaha voltak. Nem sétálnak el a naplementébe kézenfogva.
» Ez azt jelenti, hogy mindketten tiszteletbeli latinok vagytok, mert mindketten elcseszettek vagytok.
Jó! Ola!
» …és hihetetlenül népszerűek. Lisát hétfőnként láthatják a “Doktor House”-ban – szeptember 20-tól új részekkel a Fox-on! Lisa Edelstein, emberek!
Köszönöm!
» A reklám után Twitch-csel jövünk vissza…
Videó letöltése :: A videó képekben
Címké(k): , , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése