2010. augusztus 30., hétfő

Hugh az Emmy-átadón

Hugh az Emmy-átadón

2010. 08. 30. hétfő

Sajnos ezúttal sem Hugh Laurie nyerte az Emmy-t a “drámaszínész” kategóriában. Így nem is láthattuk őt sokszor a műsorban. Azért a vörösszőnyegen végigment, hiszen úgy lehetett eljutni a színházterembe – szerintem, ha rajta múlt volna, kihagyta volna a szőnyeget :) – szóval lesznek majd fotók, de addig is itt egy screenshot…
Frissítés: interjú Hugh-val a vörösszőnyegen.Videó, fordítással a folytatásban.

Hugh Laurie az Emmy-átadónHugh Twitteren is népszerű beszédtéma volt, 4:40

» …és, most elkapom. Kösz a passzot!
Itt van velünk Hugh Laurie. Jelöltek… hány Emmy-re is? Hatszor?

Öm… ez az 5. jelölésem.
» Jól van. Ma este magad mellett érzed a szerencsét?
*nevet* Minden egyes nap szerencsésnek érzem magam, Ryan. Minden nap. Nagyon szerencsés fickó vagyok.
» Készültél… erre is gondolnod kell… Készültél beszéddel?
Írtam egy fantasztikus beszédet négy évvel ezelőtt. Öm… de egy másik öltönyben hagytam. Öm… nem, nem készültem, mert nagyon babonás vagyok ez ügyben. Szerintem, hogyha kitalálsz egy jó viccet, Isten megbüntet és nem adja meg a lehetőséget, hogy elmondjad. Ilyen szempontból babonás vagyok.
» Vagy nem úgy jön ki, ahogy szeretnéd.
Igen.
» Nagyon sikeres vagy a “House”-szal, de filmekben is szerepelsz. Mostanában forgattál valamit?
Így van. Csináltam egy filmet, melynek címe “The Oranges”. New Jersey-ben játszódik és…
» Mesélj róla!
Egy ötven éves férfi *magára mutat*
» Ja, kábé…
…és egy huszon… két éves lány afférjáról szól.
Én játszom az ötven éves férfit.
» Ez jó kis történet neked.
Jó kis történet, de a közönség… ki tudja? Lehet, hogy azt gondolják majd… “Ó, ez milyen édes!” vagy, hogy “Zárják börtönbe a pasast!” Nem tudom. Majd meglátjuk.
» Sok szerencsét ma este! Jó volt látni téged!
Téged is!
» Vigyázz magadra!
Steve Carell! És a neje, Nancy! Gyertek! Ismeritek egymást [Hugh-val]? Előmelegítette nektek a helyet!

Előmelegítettem… *levonul*
Videó letöltése :: A videó képekben
Címké(k): , ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése